måndag 26 april 2010

Snickeri

OJ....förr veckan bara sprang iväg!
Vi hade besök i helgen av Åsa, LG & lilla Vide, och det är alltid lika trevligt.
Gubbarna fick snickrat en massa, så nu äntligen börjar det se färdigt ut:-)
Jag har en massa målning som ska göras, men får ta det i slutet av veckan!
Ska dra med min svärfar till en super mysig inredningsbutik i Haga idag på lunchen,
Och hoppas på att han kommer hitta det han söker:-)
Jag själv har hittat en massa där som jag skulle vilja ta med hem, men man får slå sig själv på fingrarna hihihihi...
Har hitta krokar till hallen som jag skall ha i vilket fall när jag fått tapetsera om där!
Letar förbrilt efter ett par snygga bredrandiga tapeter som jag ska ha i hallen!
Har sett ett par som skulle passa, men vet inte om mannen min är sugen på vit/rosa ;-)
Så vi får se vad jag kan hitta!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar