tisdag 18 maj 2010

Shopping :-)















Hej igen!
Vi får nog leva med att jag inte kommer vara här varje dag TYVÄRR, men jag har det som mål längre fram!
Tiden bara springer iväg nu när jag jobbar, så när kvällen kommer och soffan ropar så tappar man all energi!!
Men under förra veckan & helgen som var, så tömde vi plånboken hihihi...
Vårt efter längtade soffbord kom ju för 2 veckor sedan, så vi bestämde oss då för att beställa en skänk om vi ville ha!
Men samma dag som jag la en beställning, så ringde en vän och tipsade om att det fanns en på blocket:-)
Vipps...dagen efter stod den på sin plats, och fick ett bra mycket bättre pris en väntat!
Och i fredags satt jag & kikade på bil på blocket, och råkade då få syn på 6 st köksstolar som vi velat ha en tid. Men skulle vänta till barnen blir lite större, för dom är klädda med tyg & det är ju inget vidare praktiskt!!!!!
Men för ett fynd pris på 600:- för ALLA, så får det vara värt lite kladd hihihihi....
Så jag har nu då fått beställt överdrag till dom, för jag vill ha kappa ner till golvet på dom! Och det är ju då lätta att sätta på nya in till helgen när man får besök mm...
Så jag är nu en super lycklig tjej, som äntligen börjar få det lite hemtrevligt.
Har även gjort mig en liten läshöna med gos fåtöljen!

Kramis










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar