måndag 28 mars 2011

Då va vi igång HOPPAS jag;-)

I går flyttade vi in Smilla gumms i killarnas rum!.......Det blir trångt för dom, men det är ju för ett kort tag. Och vi flyttade in i Smillas rum i hennes dagbädd för stunden. Jag har nu under några år sovit så J... dåligt! Och nu har jag nått gränsen där jag inte riktigt är vaken när jag går ner för trappan från loftet och hämtar Alvin! Risken att snart ramla i trappan är väldigt STOR(varit på väg tre gånger redan), och vill inte utmana ödet. Så nu när vi ÄNTLIGEN är i gång med renoveringen i källaren, så hoppas vi snart på att flytta ner dom stora barnen! Och nu när alla tre sover i samma rum, så får vi ju VERKLIGEN en spark i baken att bli färdiga där nere:-) Det är inte roligt för dom i längden att sova där inne tillsammans! Till helgen hoppas vi på att få en del gjort, och håller tummar för att snickarna kommer för att göra hålet och trappan. Och JAG ska börja spackla, slipa och sätta upp nya tapeter i vårt framtida sov rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar