torsdag 12 maj 2011

Konstigt att BLOGGANDET går i vågor;-) Jag tycker ju detta e super kul,men tappar tyvärr fokuset när man har så mycket annat runt sig:-( Det har ju hänt så MYCKET dom sista veckorna hemma vid, med RENOVERINGEN mm! Så jag skulle ju kunnat skriva hur mycket som helst, och lagt upp före och efter bilder:-) Men det är precis som att när det rullar på hemma så bra, så hinns det inte med att skriva! Jag får lägga upp ett litet bild spel här i helgen, så jag får visa hur fint det blivit! Jag har målat och tappetserat om i våra och dom storas nya sovrum! ÄNTLIGEN fått köpt en "monster" garderob som vi monterat upp i sovrummet, och det känns helt UNDERBART . Förvaring e något vi haft så dåligt med, så detta blir ju rena drömmen. Vi har nu lagt så mycket TID & ENERGI nu ett tag på källaren, så nu behöver vi en paus! Så på LÖRDAG blir det en hel dag för MIG & M i stan för shopping, god mat och en bio. Ska bli gott att bara få va en dag!





KRAMIS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar