fredag 11 november 2011

Fredag underbara Fredag

Ja det har varit en ganska intensiv vecka fylld med en massa intryck!
Känslor har hoppat upp och ner, men känner att jag har landat nu i slutet av veckan:-) Träffade goa vänner i onsdags kväll där känslorna var kvällens huvud ämne! Tufft för många, men fick oss även goa skratt:-) Livet går i vågor, och man kommer stöta på många olika situationer som kanske sårar mm. Men vi får inte glömma att det är dom tuffa tiderna som stärker oss sjä'lva som person, och att vi kanske lär oss öppna ögonen lite extra i vissa stunder!....





Men i går, så fick jag upp stämningen lite i allt det tunga:-)
Jag och min chef var bjudna på middag på Cabaret Lorensberg med ett par av våra leverantörer. Och det e ju alltid lika trevligt när dom bjuder med oss. Men i kväll är det jag och barnen som ska ha ett riktigt fredagsmys tänkte jag! M ska ut i kväll med jobbet, så vi ska gosa till det ordentligt <3<3<3

PÖSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar