onsdag 25 augusti 2010

Känner att det rusar i kroppen:-)


Skriver ett annorlunda inlägg idag, men det får ni ta om ni är nyfikna;-)
Om inte, så sluta läs hihihihi....

Har nu ätit Herbalife i tre veckor, och känner verkligen att det rusar energi i kroppen.
Detta med all näring som vi alla behöver ha i oss dagligen, är jag ju inte expert på!
Har alldeles för lätt för att hoppa över mål, och äta oregelbundet
Och allt skit man kan sitta och trycka i sig,har gjort mig helt ÄRLIGT sockerberoende!!!!!....
Så nu bestämde jag mig för att prova något som jag länge har studerat!..
Ville inte gå på något BANTNINGS pulver denna gången, utan göra det riktigt:-)
Så nu kör vi detta med full sprut både jag & min man;-)

Trodde att jag skulle vara hungrig, och känna mig trött i början men icke.
Min största rädsla va ju att ta bort min frukost, för det är som amen i kyrkan för mig:-)
Jag kan verkligen äta som en "häst", och skippa allt mat resten av dagen om du skulle vara så!
Men jag har klarat detta galant, och känner ingen hunger mellan målen om jag äter mellis.
Jag byter ut två mål nu, för jag vill ju viktminska nu i början.
Så middagen glider ner gött i magen när den står på bordet.
Det ska bli kul att se vad det ger för resultat efter två månader, och om måtten har minskat & lika så vikten gått ner lite!...

Måste komma igång med träningen, men det har varit trögt nu efter sem pga att rutinerna måste komma tillbaka.
Men jag har börjat intervall träna lite hemma, så jag hoppas kunna springa ordentligt om ett tag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar