torsdag 26 augusti 2010

Vinter kläder inköpta!





Haft en rolig morgon här, och fått köpt barnens overaller & vinter skor!
Jag HOPPAS verkligen att jag blir nöjd när sakerna kommer.
Det är lite så där att beställa på nätet när man inte sätt plaggen i verkligheten innan!
Jag brukar ALDRIG vara ute i tid när sånt här ska handlas, och då finns det inget kvar som man egentligen vill ha;-)
Så det är ju därför jag va ute i god tid nu, så jag kan skicka tillbaka om det inte blir bra!...
Och då vet man att det inte är försent att hitta i affären, smart va hihihi..
Fick två 50% rabattkuponger på Ellos, så jag slog till och köpte Tretorn overaller och skor till barnen!
Fjäskade även med min mor & svärmor, så jag fick beställa på deras kuponger så 50% på ALLT blev det JIPPI.....
Så nu är jag riktigt nöjd, och hoppas att allt ska passa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar