onsdag 29 september 2010

Mirakel!...


Känt mig väldigt "tung" det sista, så jag glider just nu bara runt på den energi jag har;-)Va på en föreläsning i måndags som Emma Bender höll i. Och hon fick mig verkligen att tänka till hur jag vill leva i min framtid mm. Vill bli inspirerad till att höja min energi mässigt, byta från att ständigt arbeta ur hjärnan till att börja leva mera från hjärtat! Hon pratade om hur vi lär oss att förstå hur vi först och främst agerar utifrån energi och vibration, vilket gör det möjligt för oss att skapa precis vad vi vill? Det låter verkligen som man skulle kunna komma till en drömvärd, och jag tror även att man i vilket fall kan ta sig ett steg närmare om man lägger lite energi i det;-)Så nu har jag bestämt för stunden i vilket fall hihihi....att jag ska gå på positiv energi så länge jag bara kan;-)Kämpa mot dom negativa tankarna, och bara slå mig fram med positiv kraft & dela med mig till mina underbara nära och kära!

PÖSS på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar