tisdag 7 september 2010

Spännande dag & mycket djupa tankar ;-)


Ja....idag har det varit en dag med mycket jobb, och ev nya möjligheter:-)
Kanske kanske är det min tur att få tur denna gången! Det vore så kul att få en ny utmaning i livet.....Så vi får se vad som händer om några veckor!
Och vill inget säga här, men jag lovar att avslöja det om det går vägen;-)

Har haft mycket energi nu dom sista dagarna, och känner nu att min bästa tid på året är på G. Jag är en av dom som ÄLSKAR hösten & vinter,det är mys faktor på hör nivå för mig. Krypa ner i soffan med levande ljus i rummet, gör att hela jag känner ro i kroppen!...Och jag har även tänkt en massa, det är alltid lika kul när man går in i sig själv på djupet.
Tänkt mycket på många nära & kära, och andra om kring mig!.....Att tänka på hur viktigt det är att stötta varandra när man behöver det som bäst. Och glädjas med någons framgång i alla ting!.....Berömma varandra när någon gör något bra! Inte slå någon i ryggen för att man inte tycker lika! Att kanske tänka hur man själv skulle vilja bli behandlad eller mött i en situation i livet! Kan vara en jobbig eller rolig upplevelse för just dig! Och då är det klart man vill att människor runt dig ska klappa dig på axeln & säga FAN va bra du e!....Jag personligen bli lätt stött & ledsen när man känner att jag eller någon nära inte får den positiva stöttningen som man kanske behöver! Men samtidigt lär jag mig för varje gång att jag själv ska tänka mig noga för vad jag säger & gör!...Jag är VERKLIGEN inte prick fri!!! Jag vill vara en god vän & dela glädjen:-) Får nog byta samtalsämne nu, för nu blev det djupt hihihihi....

Vi har fått gjort mycket med huset dom sista dagarna, och det gör ju att vi kommer kunna njuta ordentligt till vinter hoppas jag;-)Inte behöva känna en massa måsten på många år, kommer göra hela familjen GOTT.
I morgon är det in med byggställning & målning av takbalken i vardagsrummet!.....

PÖSS på er där ute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar