tisdag 16 november 2010

Meditation för kropp & själ


Hade en UNDERBAR upplevelse i söndags, och känner att jag bara vill ha mer av det! Träffade mina godingar för lite massage & meditation! Det är alltid så kul att träffas så, för energin blir så hög i rummet så vad som helst kan hända:-)Jag får ett riktigt lycko rus i hela kroppen. Och att få fylla på med massa energi gör att man svävar fram på moln hela veckan, och gör hela livet lättare:-) Att bara få komma åt sitt inre jag & uppleva sådant som inte trodde va möjligt är HIMMELSKT!....Få lära sig att släppa all stress & oro är något vi ALLA människor borde göra. Om inte annat att bara släppa taget från det "verkliga" livet & bara gå in i oss själva och uppleva något som gör att vi mår så mycket bättre! Fylla oss med en massa massa positiv energi för att orka mer eller bara kunna dela med oss till dom som finns runt oss.

Själv har jag kommit till en helt ny värld, som gör att jag bara vill ha mer! Att få ligga och blunda och få en föreställning av färger,känslor & obekanta ansikten är spännande. Färgerna gör ett skådespel som är utan dess like, och fyller mig med energi. Och känslorna gör volter i kroppen!... När man vaknar till, så känns allt så mycket lättare & själen är redo för nya intryck och utmaningar.

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar