måndag 22 november 2010

Vill ha helg igen;-)

Ja...denna helgen har varit stressad, men samtidigt underbar full med KÄRLEK! Vi har haft underbart besök över helgen av tre godingar som är så hjälp samma;-) Så jag tackar & bugar för all hjälp!
Vi va på familje fotografering på lördag morgon, som va super kul. Barnen va så duktiga, och vi hoppas på många fina bilder på oss alla och dom enskilda på barnen. Barnen hade även kalas för släkten & Hampus körde Bowling kalas sedan på kvällen för sina kompisar.Så det va fullt ös hela söndagen kan man säga;-)




Jag & Magnus va även över till våran kära granne på lördagen, som tragsikt miste sin man tidigare i veckan:-( En super go ung kille som lämnat sin höggravida fru & två barn alldeles för tidigt i livet! Fruktansvärt när man bara tänker på det, så det har kommit många tårar under dessa dagarna! Hela kroppen skakade när jag ringde på klockan, och jag kände att man va på väg att brista i gråt innan någon hann öppna. Och det va så skönt att ÄNTLIGEN få krama om henne, och låta den tunga klumpen lossna från mitt bröst! Att få säga att vi finns där om det är något hon behöver, och att hon inte får tveka att höra av sig om hon bara vill vara <3<3<3.
Jag skänker många tankar till henne & barnen varje dag, och vet att han finns runt henne för att trösta så gott han kan:-) Lämnade över en ÄNGLA NALLE som jag hoppas kan finnas till tröst;-) Har försökt pumpa in så mycket energi i den som bara kan <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar