söndag 12 december 2010

Lungt & skönt.

Denna helgen har gått i så lugnt tempo, och det har varit så UNDERBART:-)Första helgen på länge som vi bara har "VARIT" utan bara glidit runt på moln hihihihihi.
Trotts lugnet, så har vi hunnit med mycket roligt, fast på ett spontant sätt.Hunnit med mys fika hos ett par bekanta i går på förmiddagen, och sedan blev det en fika här hemma med en ny "bekantskap". Jag har fått den STORA äran att göra en BRUDBUKETT för en bekantas arbetskamrat! Roligt att mina vänner,vänners vänner mm tipsar om mig, för jag gör ju detta bara på ren hobby nivå hihihi...Och det är så klart jätte kul att få förfrågan, för det gör att jag blir ju bättre för varje gång! Så detta blir bukett nr fem som jag gör i brudens tecken.



Och idag har vi varit på Tofta julmarknad, där vi fick provat på allt från marsipan grisar till ponnyridning;-) Och fick även hem en bunt med tunnbröd, som vi tog med hem till fikat!Mmmmmm.....varmt tunnbröd med grädd ost <3<3<3

Så nu avslutas helgen med en varm brasa & en filt i soffan med en bra film:-)

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar