onsdag 15 december 2010

Skull så gärna vilja ha...


Att det är så roligt med vissa inrednings detaljer! Jag och min mamma va hemma hos hennes gamla barndomskamrat i Ed för typ 1½ år sedan. Och hon hade något som jag så gärna skulle vilja ha;-) En gammal glas "godis" burk stativ som man hade godis i förr! Man kan ju även ha mjöl & havregryn mm i dom som jag skulle vilja ha dom till:-)Jag minns att i en av Pippi filmerna, så är dom inne och köper kola i en godis butik. Och där har hon sådana stor burkar! Jag har nu letat som en galning efter dessa, och har nu ÄNTLIGEN hittat dom! Jag blev så lycklig, och mailade inredningsaffären som har dom! Visste ju så klart att dom kostar "skjortan", men HJÄLP dom va så mycket dyrare än vad jag kunde tänka mig!!!!....Så jag får väll gå och drömma, eller hoppas vinna på lotto för jag vill verkligen ha dom! Vill ni veta vad dom kostade......16.000:- för den kombinationen som är på bilden här ovan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar