måndag 7 februari 2011

Vispskål & Takkrona


Nu har jag ÄNTLIGEN fått köpt min lilla ROSA vispskål. Vill ha en vit också, men dom värkar vara slut över allt:-( Man får vara snabb när man ska ha dessa, för dom tar slut fort! Va inne på en av mina favorit bloggar FLORISTMÄSTARNA och såg att dom hade fått in. Så det va bara att sätta sig i bilen, och köra en shopping tur:-) Ååååå.....shopping är ju alltid kul, fast ibland får man nöja sig med fönster shopping! Har hittat en takkrona som jag så GÄRNA vill ha!

Bilden har jag lånat av FRÖKEN ROS <3<3<3 Tagen på Marstrands Havshotell vinterträdgård/njutningsrum som hon har inrett <3<3<3


Hade gjort sig så fin över vårt matbord & även hängande i kraftiga bomuls band från taket i mitten av vårt vardagsrum! Skulle vilja ha TVÅ av dom. Helt UNDERBAR tycker jag.....<3<3<3


Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar