måndag 7 februari 2011

Baka baka liten kaka



Baka baka liten kaka, det är vad jag gjorde i slutet av förra veckan:-) Varit hemma i fyra dagar med Alvin, och blev lätt uttråkad tror jag. Åkte & hämtade mammas köks assistent i torsdag! Och VIPPS.....så luktade det bullar i hela huset;-) Mmmmmm ÄLSKAR verkligen kanelbullar & kakor i alla dess former. Och tro det eller ej, men jag måste vara ärlig och säga att det va FÖRSTA GÅNGEN JAG BAKADE BULLAR:-) Är så svag för dom runda små goda sakerna, att jag inte haft lust att göra några pga att jag äter upp dom med en gång! Har ingen karaktär alls, och det står jag för!!!! MEN denna gången har jag verkligen utsatt mig till fullo. Jag lyckades faktiskt att enbart smaka på en av varje sort under tillverkningen, för att kolla så det va ok. Och sedan blev det ju en och annan under kalaset i lördag, men bara i lagom form hihihihihihi.......Så nu VET jag att det är HERBALIFE som gör att jag har minskat mitt söt sug, och givit mig en kick i baken att nu ska överflödet bort!
Ha nu en UNDERBAR vecka <3<3<3

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar