tisdag 15 juni 2010

Det va den helgen


Ja denna helgen sprang iväg som de flesta!...
Magnus har varit bort rest hela helgen, så jag och barnen fick roa oss själva.
Vi har faktiskt inte gjort så mycket, för jag har inte varit riktigt på G tyvärr:-(
Fast i Lördag var jag ju på 40-års fest, och det vad verkligen en höjdare måste jag säga hihihihi........
Och jag är glad att det vad just hos dessa UNDERBARA människor, efter som jag inte va på G egentligen!
Men med dessa godingar, så kan man inte bli på något mer än på KANON humör för ett par timmar hihihi.....
Och i söndags så slappade vi så gott som hela dagen!...
Barnen trillade in efter den goa barn passningen jag fick över natten:-)
Och när barnen hade lagt sig för natten,kikade jag på en film som jag i stort sätt LIPADE igenom:-(
Men ABSOLUT en film att rekommendera, men glöm inte näsdukarna för dom behövs om man är känslig som jag!...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar