torsdag 10 juni 2010

Min underbara man:-)


Vill tacka min man & mina barn för en underbar födelsedag igår!....
Ni gör verkligen mitt liv, och kan inte tänka mig att leva en enda dag utan någon av er:-)
Blev hyllad lite smått på jobbet med bulle & chokladkaka som landade i ANDRAS magar hihihhi...
Prov smakade väl en liten mumsbit, men kunde faktiskt bita ihop!
Men den stora överraskningen va att Magnus hade bjudit hem hela tjocka släkten redan samma kväll men en massa goda saker.
Barnen fick leka med sina kusiner, och busa ordentligt med sina ÄLSKLINGS farbröder som är tokiga!....
Det är så underbart att se deras tindrade ögon, när killarna börjar busa med dom!
Och man ser verkligen hur mycket alla tycker om varandra, det är ÄKTA KÄRLEK <3<3<3<3
Jag fick även lite presenter, och det är klart att det är kul!
Men det bästa är att vi alla samlas då & då, och det räcker gott & väl!!!....
Fick en massa blommor, en grill kokbok, ljuslyckta & ett presentkort på Tofta SPA!
Så nu ska det bli mycket grillat & mängder med mys hihihi.....
Tänkt att jag ska köpa mig ett Yoga kort på Tofta till hösten, så jag kan gå dit att samla en massa energi inför höst mörkret:-)
Och sist men inte minst, så fick jag en underbar bukett med rosor av mannen min<3<3<3<3
Så super fina verkligen, och hoppas att kommer stå länge!..

PÖSS på er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar