måndag 21 juni 2010

Helg fylld med massa KÄRLEK




Har verkligen varit en helg med massa kärlek <3<3<3
Det började med barnens nya favorit film Prinsessan & Grodan!...
Sååå söt, så den finns nu på inköps listan!
Och sedan var det ju självklart Viktoria & Daniels sago bröllop:-)
Kunde inte låta bli, men fick tårar i ögonen när man fick se dom tillsammans vid altaret!...
Det bara lyser KÄRLEK runt dom, och det är så äkta så sprudlar lycka genom hela kroppen bara att se dom:-)
Sedan har jag ju då en för kärlek till just bröllop, och tycker det är så vackert att se två förenas till ett!...
Hihihi....det känns lite konstigt att jag skulle känna så!
Sedan har vi ju alla underbara klänningar som visas, de är ju hur fina som helst!!!
Har alltid varit galen i bal & brud klänningar sedan jag va liten, så detta va ju en dröm att få se:-)
Har ett par dussin modeller mm sparade i datorn, som jag hittat genom åren på nätet för att drömma mig bort i.
Så nu kommer jag leva i kärlekens tecken ett par dagar här, så jag tror på en underbar och kärleksfull midsommar:-)
PÖSS på er <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


#ixzz0omIqYXwV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar