fredag 22 oktober 2010

Äntligen min första KitchenAid


Hihihihi....äntligen har jag fått beställt en mixer! Har tänkte på detta länge nu, och har äntligen fått gjort det;-) Så nu kan jag göra många goa HERBALIFE drinkar & goda SMOOTHIE till barnen. Jag vill ju ha en som jag kan ha stående framme, så det fick bli en KitchenAid efter som jag även vill ha deras assistent senare! Det fick bli en cream färgad,för mannen min va väll inte så sugen på en rosa hihihihi..... Så det blir då självklart en lika färg på den stora sedan! Får se när vi får köpt assistenten, men hoppas på en snart framtid!

Och så är det ju FREDAGS MYS idag, så popcorn & mys i soffan blir det ikväll! Barnen älskar verkligen fredagar, och det fårstår jag;-)
Ha nu en underbar helg, och kura ner er ordentligt under filten i soffan till kvällen! För nu är det verkligen höst ute med mörker & blåst.

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar