fredag 15 oktober 2010

En massa energi!




Känner riktigt hur det spritter i hela kroppen idag! Vill göra så mycket, men ändå inte! Har nu de sista dagarna bara suttit och drömt mig bort i fantasins värld, och det är verkligen skönt! Att bara får drömma sig bort och inte sätta gränser för dom är UNDERBART! Har många gånger skrattat lite åt min man för att han drömmer sig bort ibland om saker som han vill göra mm. Sådana drömmar som man tycker inte är realistiska hihihihi....Men nu sitter jag själv här, och är nog värre en han!Så jag får be han om ursäkt, för det är han som lever ut ordentligt. Men jag har nu även lärt mig att det är viktigt att drömma, och att det finns inga gränser!....Drömmarna gör att vi blir gladare,så sätt inga gränser utan kör på bara! Jag satt och skrattade högt för mig själv igår, för då va jag verkligen ute och svävade. Men kom sedan på mig själva att jag blev nästan lite arg och besviken på att jag tryckte ner min tanke och tänkte att ANNIKA det där kommer ju aldrig hända!!!!....Men attans heller......jag sparkade igång mig själv igen och överdrev lite extra för att komma till den lyckan jag kände just då jag va på TOPP.
Mycket av drömmarna kommer säkert bli verkligt någon dag, och resten får bli mina egna GLADA tankar som håller mig vid liv.
Men dom starkaste tankarna som jag har dagligen, och som jag aldrig skulle kunna leva utan! Det är hur mycket jag ÄLSKAR om mina tre ÄNGLAR , för utan dom och min man skulle jag vara helt tom!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar