torsdag 14 oktober 2010

Shopping galen IGEN :-)




Hihihi.....nu känner jag mig verkligen som en slösare, fast på ett "bra" vis :-) Har fått handlat sådant som är nödvändigt i vilket fall, så jag behöver inte Jag har köpt overaller till barnen, och tapeter till hallen! Tapeterna har jag varit sugen på länge, så det va kul att jag äntligen fick tummen ur ;-)Men det kommer bli ju bli lite mer köp senare när tapeterna är upp, men det blundar jag för hahahaha....Ska ju upp vita snygga hyllor i hallen,skoskåp och många många fina vita korgar där vi kan förvara vantar ,mössor,regnkläder mm. Och JA.....ja hade ju beställt overaller från Ellos Tretorn, men dom va ingen bra!!!!....Så jag fick öppna plånboken och köpte det som jag vet funkar. Så det blev tre Didrikson overaller, så nu är jag NÖJD. Skönt att veta att barnen kommer vara torra, och inte behöva gå kalla och blöta på skolan! Alvin är jag inte så orolig över när det gäller det, för dom har ju mer koll på barnen & kläderna på dagis! Men på skolan får ju barnen klara sig lite mer själva, så det kan ju gå hur som!

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar