torsdag 21 oktober 2010

Första snön kommit!

Då har den första snön landat, och jag tycker det är super mysigt:-) Blir ju slask av det med en gång, men bara att få lite försmak av vinter så här tycker jag är HÄRLIGT! Den frostiga gräsmattan & den friska luften som kommer gör så man piggnar till fortare på morgonen:-) Sitter här igen & är i shopping stadiet. Så roligt nu när man känner att det börjar bli klart hemma, så man kan börja göra det riktigt hemtrevligt! Jag har två plast mattor som jag ska välja mellan, och det är inte det lättaste i min lilla hjärna hihihi......


Vi har det ju väldigt vitt hemma, och skulle gärna släppa in lite färg;-) Eller det är snarare mannen min som vill sätta färg på tillvaron. Men frågan är först om vi ska ha blommor på mattan eller stjärnor?? Och sedan är ju det då det här med färg,och det gör mig GALEN! Så det tåls nog att tänka på ett tag till hihhihi....Jag ska ju tapetsera om i hallen med en bred randig tapet vit/blå,som jag visat tidigare här! Och tapeten kommer ju även då sitta på en vägg som riktas in mot köket pga att vi har en öppen plan lösning.

Så kom gärna med färg förslag på mattan,för jag kan verkligen inte bestämma mig;-) Slutar väll med att den blir beige som alla annat hihihihihi.....

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar