lördag 1 januari 2011

Ett underbart 2011








2011 känns som ett bra år tycker jag:-) Har många härliga känslor som sprider sig i kroppen när jag tänker på det! Jag hoppas verkligen att det blir kanon! Fick avsluta året med att göra en brudbukett & tärnbukett till en nyårs brud! Alltid lika kul att få detta uppdrag,och alltid lika pirrigt hihihihi....Jag gör ju detta bara på hobby nivå, så jag är långt ifrån ett proffs! Jag haräven en massa andra saker som jag vill ha gjort. Och hoppas på att få lära mig mer inom healing & den livsstil som får oss alla att må bra <3<3<3


Sedan hoppas jag på att få goda reslutat av Herbalife i år, och mer köra järnet nu med träning & goda shakes:-)Vill ha mer energi till allt som krävs nu fram över! Och då är Herbalife ett bra val för mig;-) Mannen kommer även att köra shakes som protein tillskott efter träning mm. Har ju även en super god energi dryck som ökar energin innan träningen:-)Så minst tre pass kommer jag köra i veckan här nu fram över, och dricka 2st herbalife shakes om dagen med ett bra middagsmål på efter middagen! Och får inte glömma av att äta två orentliga mellan mål;-)

P.s Om du blir nyfikan av Herbalife, så skicka mig ett mail, så berättar jag gärna mer om hur det funkar:-)



Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar