måndag 17 januari 2011

Måndag


Haft en super mysig helg, i lugnets tecken:-)Mina UNDERBARA brors barn kom ner i fredags från Skövde! Så det blev mys i soffan med snacks & tv på kvällen. Och på lördagen va det en snabbis in till Kungälv för lite shopping & en snabb tur till mor som fyllde år! Sedan fick vi fin fint besök av ett par nya bekanta,som jag ficka den stora äran av att göra BRUDBUKETT till på nyår!....Och dom kom med ett helt UNDERBART kakfat som jag själv länge har önskat mig:-) Jag vill ju inget ha för jobbet, men visst blir man glad när man får en sådan fin överraskning <3<3<3 Så det står nu fint på min skänk i vardagsrummet!

Jag har ÄNTLIGEN fått igång träningen ordentligt nu!.....Så det blev ett pass BodyBalance i går kväll, och cykling med följ av powerwalk idag på lunchen i gymmet på jobbet!....Så nu är jag på G mina vänner! Har även fått lite lite resultat på HERBALIFEN nu efter 2 veckor, så det ska bli sååå spännande att får se hur resultaten blir efter några veckors träning också! Jag hoppas på 15 kilo ner innan sem, men vågar inget säga egentligen hihihihi.....Har som sakt sakt detta förr men misslyckats! Fast känner nu att jag har mer i ryggsäcken, och att HERBALIFEN verkligen hjälper till med god ENERGI,VÄLMÅENDE & får mig att må så BRA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar