måndag 24 januari 2011

Träning tider:-)


UNDERBART!.....jag har kommit in i ett tränings stim nu, och det känns så skönt! Nu hoppas jag bara att det håller i sig;-) Har tagit mig i kragen och går ner till vårat lilla gym på jobbet. Så förra veckan va jag faktiskt där varje dag och körde på bandet & vikter! Och idag har JAG ANNIKA intervall tränat på bandet, och fick då även öka takten så jag fick SPRINGA!!!!!.....Och det är något jag aldrig trott att jag kunde hahahaha....Har försökt att springa så många gånger, men min kropp pallar inte! Men kände nu att jag är så full av ENERGI, så jag va tvungen att prova. Och det gick bättre än väntat, så imorgon blir det en sväng till! Jag har gått runt med ett stort LEENDE hela dagen efter detta. Har även bokat in tre pass Pudypump här nu denna veckan, så full fräs!

Vill även skicka en massa goa kramar & positiv ENERGI till en av mina HERBALIFE kunder också!...Hon har kämpat på bra, och fått KANON resultat redan! Så kör järnet nu gumms, så är vi ur snygga fram till BEACH 2011

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar