måndag 10 januari 2011

Tillbaka till vardagen


Ja....då va man tillbaka till jobbet efter nästan 3 veckors ledighet:-) Har varit välbehövligt med lång ledigt för oss alla. Barnen har fått sova tills dom vaknar, och fått göra lite som dom vill. Men måste medge att det är skönt att få tillbaka vardagen igen, för det är inte bra att bli för slapp. Nu har vi en UNDERBAR tid framför oss. På väg mot ljusare tider, och en underbar VÅR som kommer smygandes om några månader. Detta är verkligen MIN tid, för jag får varje år en riktig ENERGI KICK efter nyår;-)Bara tanken på att det blir ljusare,gör ju att man spinner på!

Har ÄNTLIGEN kommit igång med träningen IGEN, så nu hoppas jag på fina resultat med kombon av regelbunden träning & HERBALIFEN! Känner nu efter en vecka bara hur energin ökar i kroppen, och att förbränningen börjar komma igång. Har även fått en mage som säger till att den är hungrig, och det brukar den inte göra normalt sätt på mig va 3:e timme:-) Så mellis glider ner nu också, och det är inte ofta annars. Va och tränade Bodybalance i går, och bandet på jobbet idag! Så mina ben känns lite möra nu hihihihi.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar